petek, 12. marec 2010

Odvajanje od kajenja 3. dan

Danes ob 14.00 bo preteklo 72 ur od kar sem prenehala kaditi. Kadila sem redno od 16-ega leta. Sedaj sem stara 30. Štela sem se za zmerno kadilko, saj več kot dvajset cigaret dnevno nisem pokadila nikoli. Povprečje se je gibalo med 10 in 15 pokajenimi cigareti.

Človek bi mislil, da po prenehanju kajenja bivši kadilec ponosno šteje dneve ko je prenehal kaditi. Ravno nasprotno. Na sebi imam obliž nicorette (srednje močan), ki ne pomaga NIČ. Ma prav nič. In namesto da bi ponosno štela dneve, živčno preštevam ure.

Kot da čakam da se bo po določenem številu ur kaj zgodilo. Da bom po 1000 preživetih urah lahko zopet prižgala to "sranje". Groza res groza. Vedela sem, da sem odvisna, ampak da je ta odvisnot tako močna si pa nisem mislila. Mož mi stoji ob strani, vendar je včeraj že prišlo do nepotrebnega prepira, po tem ko je zaradi mojih zares neumestnih živčnih izpadov izgubil živce in se zdrl name.

Kaj naj rečem. Upam, da bo jutri kaj boljše. Danes pa vam namenjam še nekaj znake abstinenčne krize:

Močno izražena želja po nikotinu - DAAAAAA
Nespečnost - ja, spala sem izjemno slabo
Tiščanje v prsih
Depresivno ali disforično razpoloženje
Težave pri koncentraciji
Razdražljivost - definitivno
Nepotrpežljivost - tudi
Nemir - bi rekla, da je to podobno kot nepotrpežljivost
Znižana frekvenca pulza
Povečanje teka - ja, predvsem v povezavi z živčnostjo
Zaprtje


Pa vaše izkušnje, je kdo od vas bivši kadilec?

8 komentarjev:

  1. Don't give up. Kmalu se ti bom pridružila kot bodoča bivša kadilka :)

    držim pesti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne bi rad delal reklame, samo posredujem Ti svojo izkušnjo.
    Sam sem po cca 30 letih kajenja prešaltal na elektronsko cigareto in sem sedaj že od sredine septembra 2009 "e-kadilec" .Želje po pravem cigaretu ne čutim več, ko pa je kriza, potegnem nekaj pare z e-cigarete.

    Srečno in pogumno naprej!

    k2b

    OdgovoriIzbriši
  3. saj gre, če res hočeš nehaš brez velikih problemov, meni je uspelo pred skoraj tremi meseci. včasih me sicer prime, samo ni resno. sem si pa pomagal z brain sync stop smoking meditacijo. mogoče tud to mal pomaga. srečno

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja zdravo,

    sem novinarka Maja Prijatelj in za ponedeljek (28.1.2011) pripravljam članek o odvajanju od kajenja. Bi bila pripravljena odgovoriti na par vprašanj po telefonu (041 697 901)? Hvala, Maja

    OdgovoriIzbriši
  5. http://www.kajenje.com

    Mami je uspelo s pomočjo te spletne strani...

    OdgovoriIzbriši
  6. Maja pozdravljena. Žal sem šele sedaj videla tale vaš prispevek. Vsem ostalim pa najlepša hvala za nasvete in podporo :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojoj, groza! Pa šele 5. dan. Ne vem če bom zdržala. Na cigareto mislim vsak trenutek....prismodila sem kosilo....kar slabo mi je..Po 40. letih kajenja! Zelo rada sem kadila...s cigareto sem se nagrajevala, če sem kaj uspešno zaključila in si privoščila počitek. Odločitev, da preneham je samo zaradi denarja, ker si s 550 euri pokojnine ne morem več privoščiti. Absurd pa je, da sem skoraj celo življeje kadila in nalagala v proračun kar visok davek in trošarino na cigarete, zdaj si pa zaradi te države, ki mi je odmerila penzijo ne morem več privoščiti cigarete. Barabe pokvarjene! in zdaj se mučim in kar meša se mi od hudega in tišči me v prsih in cmok imam v grlu in na jok mi gre in ne vem A BO JUTRI KAJ BOLJŠE?!?!
    Jutri najbrž še ne, mogoče čez en mesec, upam vsaj, da bom zdržala. Težka bo!

    OdgovoriIzbriši