nedelja, 21. marec 2010

Odvajanje od kajenja 13. dan

Kar ne morem verjeti. Danes je preteklo 12 dni, odkar sem pokadila zadnji cigaret. morda mi pa le uspe. V vednost vsem, ki želite prenehati. Prvi teden je za umret. Je ni minute, ko ne razmišljaš o cigaretu. V spominu mi je ostal tudi osmi dan, ko mi je bilo najhuje. Takrat je res malo manjkalo, da nisem prižgala. Pa sem se le zadržala. In lahko rečem, da mi je danes po 12 dneh malo lažje. Pri tem mi je v veliko pomoč knjiga Allena Carra - easy way to stop smoking. Vem, kaj boste rekli. Kako hudiča ti lahko knjiga pomaga premagati željo po kajenju. Je ni take knjige. In dokler nisem pričela z branjem sem imela do tega enako stališče. Sedaj pa že počasi padam po brainwashing pisca. Gre za tipa, ki je dnevno pokadil preko 3 škatle močnih cigaret. Ko bereš knjigo je tako, kakor da bi te pisec poznal v nulo. Gre za to, da pozna vse kadilske izgovore, naše poglede na antikadilske reklame itd. Zanimiva stvar. V naslednjem prispevku morda kaj več o sami knjigi...

3 komentarji:

  1. No jaz pa sem kadil kakšnih 35 let. Danes pa je 7 dan , ko ne kadim. Tudi jaz sem prebral knjigo Alena Carra. Zanimiva knjiga, po mojem bo kar pomagala. In upam in želim tebi in meni, da nama uspe :)
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  2. Čakam zdej info o tej knjigi. Nehala kadit prejšnji teden in bi pogrizla vse živo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Andlej držim pesti :). Karmen, knjiga je res zakon... jaz sem jo priporočila prijateljici in sedaj ne kadi že 5 tednov. Vsa dan je lažje!

    OdgovoriIzbriši